יום ראשון, 11 באוגוסט 2013

לוחות השנה החדשים שלי

בדקה ה-90 ונגד כל ההפרעות שהיו לי בדרך החלטתי, לקראת השנה החדשה, להתחיל ולהגשים חלומות - הראשון שבהם הוא - לוח שנה.
סוף סוף תמצית עבודתי יוצאת מצג המחשב והופכת להיות ממשית.
היה לי מאוד קשה לבחור בין כל הצילומים שלי, אבל לאחר התלבטויות רבות בחרתי 24 תמונות מקסימות מלאות צבע והשראה ואיגדתי אותן בשני לוחות שנה מקסימים שיוכלו מעכשיו לעטר את קירות ביתכם.
הכנתי לכם לוח שנה אחד בסגנון שאבי שיק רומנטי והלוח השני פרחוני וצבעוני במיוחד. בכל לוח תמונות אחרות.
הלוחות מודפסים בסדרת בוטיק קטנה ומצומצמת ובזה שומרים על ייחודם.
גודל לוח השנה: 30X21 והוא מודפס על נייר כרומו איכותי .
אלה לוחות שלא תרצו להיפרד מהם בגמר השנה ובהמשך הפוסט תקבלו ממני רעיונות מה תוכלו לעשות עם התמונות לאחר שהלוח כבר לא יהיה אקטואלי
הצצה ללוח הרומנטי:














הצצה ללוח הצבעוני:















כפי שרשמתי למעלה לא תצטרכו להיפרד מהתמונות האלה בסוף השנה....  תוכלו להפוך אותן ללוח השראה כשהן תלויות על חוט או על לוח מגנטי.






תוכלו לגזור את החלק התחתון של התמונה עם התאריכים ולתלות כתמונה על הקיר.




תוכלו למסגר את התמונות  או להדביק אותן בעזרת וושיטייפ ללוח קנבס וליצור אתן פינות מעוצבות.







מחיר כל לוח שנה - 68 ש"ח (לא כולל משלוח)
להזמנה של יותר מ- 4 לוחות תצורף מתנה - 5 כרטיסי ברכה (גם הם מהצילומים שלי)
כל מי שרוצה להזמין מוזמנת להשאיר לי הודעה במייל:
baitemsignon@gmail.com  לרשום שם, טלפון ומספר עותקים
או להתקשר לטלפון: 052-2654229
בימים הקרובים תסודר ההתקשרות שלי עם חברות האשראי ואז אצור אתכן קשר בחזרה, להסדר התשלום.
שבוע מקסים לכולכן
באהבה
טלילה

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

תודה רבה על המידע.
אני חושב שהיום בעזרת התקדמות הדפוס אפשר לעצב כל מיני לוחות שנה מיוחדים כאלה שאם תזמינו ותשתמשו בתור מתנה ללקוח זה יכול להיות אחלה דרך לקידום מכירות ושמירה על לקוחות קיימים.
אני מזמין כל שנה לוחות שנה מגנטיים ללקוחות שלי.
ברוב המקרים אני מקפיד להזמין מספר עיצובים שונים על מנת לשלוח ללקוחות לוח שנה יחודי שאין להרבה אנשים.