יום שני, 22 בספטמבר 2014

גיליון מ. 2 - מגזין ההום סטיילינג והלייף סטייל - בית עם סגנון

שלום לכולכם,
אם התרגשתי בצאת הגיליון הראשון של המגזין שלי, אז עכשיו אני מתרגשת פי כמה!!!
גיליון מס. 2 יצא לדרך, והפעם מדובר בגיליון חגיגי במיוחד, כיאה לחודשי החגים המתקרבים.
אם הגיליון הראשון היה קיצי ומאוד צבעוני, הרי שהגיליון הנוכחי הפוך ממנו ב- 180 מעלות – רגוע,עדין, רומנטי, חגיגי, מלא מתיקות ואופטימיות והוא כולו ברכה אחת ענקית ממני אליכם לשנה חדשה טובה, מתוקה, אופטימית ורגועה!!!
אתן מוזמנות ללחוץ על השורה שמתחת לתמונת השער ולעבור ישר למגזין!


                        לכניסה למגזין לחצו כאן

המגזין, רובו ככולו, מתייחס לחגים, למתנות, לפרחים, לעיצוב שולחנות ולהרבה רעיונות DIY כמו הכתבה הראשונה שהיא על עיצוב אריזות מתנה מקוריות ויפות במיוחד




כתבה על פרח הליזיאנטוס המקסים ואיך אפשר להשתמש בו לקישוט השולחן והבית


כתבה על מעצבות הפנים המאוד מוכשרות עידית ונטע זכריה מהבלוג המפורסם "הבית של עידה" 


כתבות על עיצובי שולחן וכלים מיוחדים



כתבה על האומנית נרקיס שחף  שאני מאוד אוהבת את הציורים המקסימים שלה


כתבה ומתכון של העוגה הכי נוסטלגית שאני מכירה

כתבה על חתונת DIY מקסימה במיוחד


טיול של רוגע ושלווה בפארק הולנד שבלונדון


כתבות על קישוטי סוכה ועל עוגה DIY - והכל מנייר!



יש במגזין כתבות נוספות על חנויות שוות, רעיונות לעיצוב חדרים, מתנות לחג ועוד. כמו כן יש מודעות של מבחר יוצרים, יבואנים וחנויות שוות במיוחד שבלחיצה אחת על המודעה תוכלו להיכנס לתוך כל החנויות האלה ולשוטט כאוות נפשכן, לראות דברים מקסימים ואפילו לקנות.....

אשמח לשמוע תגובות, בקשות ושאלות ואתן מוזמנות לפנות אלי במייל
baitemsignon@gmail.com או בטלפון - 052-2654229

אני מאחלת לכולכן שנה טובה ומתוקה!!! שנת בריאות ואושר, ושפע הצלחה, צמיחה ופריחה!!!


באהבה
טלילה

תגובה 1:

חתולי8 אמר/ה...

אני חושבת שהסתכלתי במגזין איזה 10 פעמים בימים האחרונים.... הוא יפהפה!
רוצה לאחל לך שנה טובה. שנה של בריאות , שמחה ויצירה!