יום שישי, 11 ביוני 2010

סדנת דפים מעוצבים, טיול אומנותי, ופרחים לשבת

רשימה שתחילתה תזכורת לסדנא שתיתקיים ביום ראשון, בהמשך רעיון לטיול בשבת ובסופה - זר פרחים לשבת.
להזכירכן, סדנת דפים מעוצבים תיתקיים ביום ראשון הקרוב - 13.6.10 בשעות 20.30.23.00 בסטודיו "בית עם סגנון" בתל מונד. בסדנא נלמד לעצב דפי רקע לשימוש בעיצוב אלבומים ובעבודות יצירה שונות. נכין מספר דפים בטכניקות שונות ובהמשך אפשר יהיה לעצב אותם עם תמונות.
מחיר הסדנא - 140 ש"ח כולל חומרים וכיבוד קל
נשארו מקומות ספורים! הרשמה במייל - baitemsignon@gmail.com או בטלפון : 052-2654229
בתמונות הבאות - דפים שעיצבתי והוספתי עליהן תמונות.






רעיון לטיול בשבת
בגיחה תמימה לירושלים שעשינו לפני מספר שבועות, התגלתה לעיננו הפתעה נעימה - במדרחוב ממילא מתקיימת תערוכה מקסימה. עשרות פסלי חוצות וציורים צבעוניים ומרהיבים מפוזרים לאורך השדרה. תערוכת החוצות הזו נקראת "סיפור אגדות", אבל היו שם הרבה מאוד מוצגים שלא התחברו לי לשום אגדה והם פשוט היו מדהימים בעיני.
הפסלים והציורים מוצגים ממש בפתחי החנויות ובכל פינה חשופה בשדרה. לדעתי כדאי להגיע למקום דווקא בשבת ולא ביום חול. אני מתארת לעצמי שכשהחנויות פתוחות בקושי אפשר לשים לב לאומנות שמסביב, העיניים מתמקדות רק בחלונות הראווה. לעומת זאת בשבת כשהכל סגור כל המוצגים מתגלים לכם במלוא תפארתם.
בתערוכה מוצגים פרטי אומנות רבים ואני התמקדתי וצילמתי את הדברים שהכי מצאו כן בעיני. אין לי ספק שכל אחד ייתחבר שם למוצגים אחרים.
הפסלים הראשונים ששבו את ליבי היו פסלי ברונזה של הפסלת יהודית סודאי. הם פסלים די קטנים יחסית, אבל מדוייקים בצורה מדהימה ומאוד אנושיים.


אחת הציירות שהרשימה אותי במיוחד היא אורנה בן שושן - ציירת רעננית שאני מכירה מתערוכות קודמות ,שמציירת ציורים סוראליסטיים והזויים בצבעים מרהיבים.



פסלת נוספת שמפסלת בברונזה היא יהודית פסקל שהעבודות שלה מאוד הרשימו אותי.


ולסיום ציורים מלאי חוש הומור וצבעוניות עליזה במיוחד של הציירת - שרה פלד



כאמור, אני בחרתי להראות לכן מקצת מכל המוצגים שהיו שם. השדרה מלאה בעוד המון פסלים וציורים והיא מהנה במיוחד. מה שהכי נחמד זו האווירה הנעימה והחופשית שמורגשת שם - במיוחד לילדים. אפשר לרוץ ולהשתולל ובין לבין להתקרב למוצגים - לגעת, למשש וממש להצטלם קרוב קרוב אליהם - וילדים מאוד אוהבים את זה.
ממליצה בחום - כיף של טיול!
ולסיום - פרחים לשבת - פשוט, פשוט, פשוט - 5 גבעולי פרחים (ממש לא חשוב איזה סוג של פרח), עלה מהגינה, תפוחי פלסטיק קטנטנים צפים בתוך המים, אפשר לתלות בקלילות גם שרשרת חרוזים - אבל ממש לא חובה.
שתיהייה לכן שבת קסומה!
ולהתראות בסדנאות!
באהבה
טלילה















4 תגובות:

rinat אמר/ה...

קשה להחליט מי יותר יפה,הדפים או הבחורה....הבחורה לוקחת בגדול,הדפים יפים ומיוחדים במיוחד דף ההריון.

Dafi אמר/ה...

במילה אחת - תענוג!

טלילה בנדק איבגי אמר/ה...

תודה!

אנונימי אמר/ה...

כמה עדינות, כמה ענוג. דף ההריון מהמם, ובדף של פריז התאהבתי. יופי של שילובי תמונות.
ליאור-חתולי8