יום רביעי, 3 במרץ 2010

ברוכים הבאים

ברוכים הבאים לבלוג החדש שלי - "בית עם סגנון" - בלוג שכולו עיצוב ויצירה, טיפים ורעיונות, צבעים, מרקמים, דברים יפים, חפצים מיוחדים, צילומים מקסימים, קישורים מעניינים והמון השראה!
בקיצור כל הדבר היפים והנעימים שגורמים לי אושר ושמחה!
קצת על עצמי: שמי טלילה בנדק-איבגי
טלילה - בגלל הטל שכיסה את הצמחים במרפסת, ב- 4 לפנות בוקר, כשאימי יצאה לבית החולים כדי ללדת אותי....
בנדק - בגלל ההונגרים....
איבגי - בגלל המרוקאים....
נשואה + 2 בנים, גרה ברעננה הרבה שנים, אבל הלב נשאר בתל אביב, עיר הולדתי.
מלמדת ומנהלת את "בית עם סגנון" - מרכז ללימודי עיצוב הבית - הום סטיילינג משנת 1995
בעלת המדור "טלילה משדרגת" במוסף "זמנים מודרניים" של ידיעות אחרונות - שכולו רעיונות לעיצוב הבית
יוצרת, מעצבת, מצלמת ומשדרגת מאז ומעולם....
לכבוד פתיחת הבלוג החדש - תמונות שצילמתי - חגיגה צבעונית ועליזה, מלאת השראה.
תהנו!

















































9 תגובות:

Dafi אמר/ה...

בשעה טובה! תתחדשי על הבלוג. נשיקות!

Unknown אמר/ה...

מקסים כתמיד

המשיכי בעבודה הנהדרת

מצפה לימי רביעי - למוסף "זמנים מודרניים" /ידיעות - לדף הכמעט אחרון עם ההפתעות הצבעוניות....
ת ע נ ו ג לעיניים.
בהצלחה ובאהבה
מיקי

ציקוש אמר/ה...

מזל טוב על הבלוג החדש - תתחדשי !
התמונות מהממות!!
שופעות בצבעוניות מדהימה ומלאות השראה!
כיף להיכנס ולראות

יעל רשלבך אמר/ה...

בשעה טובה,
כייף היה לפתוח את הבוקר עם התמונות היפהפיות!

אלונה ארובס אמר/ה...

יופי של בלוג! יופי של סגנון והשראה.
נהניתי. כיף לקרוא גם על דור ההמשך, שהולך עם מה שבא לו טבעי. ברור שזה בגנים.
:-)
שמחה להכיר :-)

אנונימי אמר/ה...

טלילה יקרה שלום,
כשהייתי קטנה היתה לי בובה שקראתי לה
טלילה [ואל תשאלי אותי למה, כי אני לא יודעת]הבלוג שלך קסום, יפהפה, מלא צבע, חיות,שמחה, ומביא לי המון הנאה. גם אני חובבת אסתטיקה מתמיד,
ואוהבת לשדרג בבית וכ"ו. מה דעתך ליצור מדור של גולשים ששידרגו את הבית, יסבירו ויעלו תמונות של השינויים שערכו? המשיכי בדרכך, מברכת אותך בבריאות שגשוש ושמחה.
בידידות אורית

אנונימי אמר/ה...

טלילה שלום,
אהבתי מאוד אתהעבודות שלך.
האם תוכלי לומר לי איך אני יכול להעביר תמונה מעיתון לנייר ציור?
תודה,
אלי

מעצבת פנים אמר/ה...

בלוג מקסים, התמונות פשוט נהדרות ומביעות כל כך הרבה מתיקות וצבע :) פשוט תענוג לראות את התמונות

מדבקות קיר אמר/ה...

בלוג מהמם! תמונות מקסימות, אמשיך לעקוב :)