יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

יש הרבה ניירות על השולחן שלי.....

את שולחנות החג שלי החלטתי לקשט השנה בעזרת אחד החומרים הזמינים, הצבעוניים והנוחים ביותר - הנייר... את פרפרי הנייר המקסימים האלה גיליתי בחנות של "סטימצקי", חברת דורנת ביקשה מכמה מעצבות להכין לה חבקים למפיות וקישוט לכוסות בצורת פרפר ובטקסטורות שונות. האמת, היה לי קשה לבחור, והתלבטתי בין הפרפרים שעיצבה מיכל פיירמן לפרפרים שעיצבה גל בן אהרון מ- gal designs, בסוף בחרתי בפרפרים של גל. 

חבק המפיות מתאים גם לחבוק את הסכו"ם

הפרפר מקסים כקישוט לכוסות




את הוושי טייפ - נייר אורז דביק בשלל צבעים ודוגמאות משגעות, אתן בטח כבר מכירות, אני החלטתי לגייס אותו לטובת עיצוב שולחן חג צבעוני במיוחד - אפשר לעטוף אתו את הצלחות

אפשר להכין אתו כרטיס ברכה או כרטיס עם שם האורח

אפשר להדביק אותו על אריחי קרמיקה או חיתוכי עץ ולהשתמש בהם כתחתיות לכוסות 


אפשר להדביק אותו על כוס היין

או על רגל הכוס, או על שניהם ביחד....

וושי טייפ אפשר להשיג אצל - מסטיקים, נתנאלה, cavallini, איריס פוגל, שוקה ועוד.

גם את הניירות של cavallini  אתן בטוח מכירות, הפעם גייסתי גם אותם למטרה הנעלה - קישוט שולחן החג. הכנתי מהם שקיות לסכו"ם

עטפתי אתם צלחות

והכנתי מהם חבקים למפיות


 בחנות המקסימה של "מור פאק" מוכרים גלילי נייר דקורטיבי שמיועד בעיקר לאריזת מתנות, אני הפכתי אותו  לראנר מתחת לצלחות, כשעל כל צלחת הנחתי פונפון מנייר משי צבעוני.



נשאר עוד שבוע וחצי עד החג, זה הזמן להתחיל לתכנן.... מקווה שעזרתי לכן ....
המשך שבוע מקסים
באהבה
טלילה

12 תגובות:

mekoopelet אמר/ה...

איזה יופי של רעיונות ופתרונות, ממש אהבתי.

Dafi אמר/ה...

וואו כמה סגנון, להתעלף!

לי ולך אמר/ה...

משובב נפש! כבר אמרתי???

טלילה אמר/ה...

תודה רבה לכולכן יקירותי!!!

rachel gazit אמר/ה...

מקסים ומעורר השראה.
שתהיה שנה טובה.

גל בן אהרון אמר/ה...

טלילה יקרה,

שמחה שבחרת בפרפרים שלי, הכל ביחד נראה מקסים!
אשמח לשיתופי פעולה נוספים, אם את בענייני נייר, יש לי המון מה להציע...

גל בן אהרון.

קפה ויפה אמר/ה...

מקסים! אני כל כך אוהבת קישוט בניירות!

ריקי ארברמן אמר/ה...

ואו! כמה אפשרויות! תודה לך. הכל נראה נפלא, חגיגי ונותן המון השראה!
שנה נפלאה וחג שמח!

לימור קלמי אמר/ה...

רעיונות מקסימים . חבל שראיתי רק עכשיו אחרי שיש לי רעיון ורכשתי את האביזרים. אבל בטוח שאני אקח רעיונות לפעם הבאה.

חתולי8 אמר/ה...

כהרגלך רעיונות נהדרים וביצוע מושלם!!
את הפרפרים ראיתי אצל חברה ונדלקתי. מעניין אם יש להשיג כאלה.....
שנה טובה טלילה יקרה.

סתיו אמר/ה...

רעיונות נהדרים!
שאלה: אם אני אדביק וושי טייפ על קנקן מים מזכוכית שקופה - האם הוא לא יתקלף לי בעודו על השוחלן (מהלחות, מ"הזעת" הבקבוק, וכמובן משטיפת הכלי לאחר מכן)?
האם זה בעצם קישוט "חד פעמי"?

תודה :)

=== אורנה === אמר/ה...

בוקר טוב,

אשמח לדעת איך צרפת את הפרפר למפית.

הפרח שבצלחת שנמצא בסוף הרשומה, מאוד יפה, אשמח לדעת איך מכינים אותו. ♥