יום חמישי, 1 בספטמבר 2011

1.9.11 - la vie en rose

הפוסט הזה מוקדש כולו לכל תלמידותי המורות שלמדו אצלי בשנה שעברה וחזרו היום ללמד בביה"ס לאחר שנת שבתון קסומה, לכל תלמידותי המורות שלמדו אצלי לכל אורך השנים וחוזרות היום לביה"ס לאחר חופשה חלומית, לכל תלמידותי שהן אומנם לא מורות אבל עובדות במיליון עבודות אחרות ושגם הן חזרו היום לעבודה אחרי שלקחו חופשה קצרה כדי לבלות עם הילדים או הנכדים, בימי החופש האחרונים, ולכל חברותי האהובות - לכולכן אני מקדישה את הפוסט הזה!
כן אני יודעת שקצת קשה לכן לחזור למציאות, ולכן החלטתי למלא אתכן במנה גדושה של אופטימיות! ומה יותר אופטימי מהצבע הורוד. אז המלצה חמה ממני - כל אשה צריכה לפחות פריט אחד ורוד - לחיזוק האופטימיות, שמחת החיים, והאיזון הנפשי.... וכן, אני יודעת שיש כאלה ששונאות את הצבע הזה - ובכלל לא איכפת לי! אני מרשה לכן להחליף את הצבע לכל צבע אחר שעושה אתכן מאושרות!
אז מה דעתך להתעורר לקול צלצולו של שעון ורוד,
או לשתות את הקפה של הבוקר בספל ורוד,

ואולי לקרוא את העיתון עם משקפי קריאה ורודים,

ומה דעתך ללבוש חצאית ורודה,

או לנעול נעליים ורודות,

ואפשר גם לרכב לעבודה על אופניים ורודות,

ולהרכיב משקפי שמש ורודות,

ולרשום רשימות חשובות במחברת ורודה,

ולשים את הכסף הקטן בארנק ורוד,

ולקנות לעצמך זר ורדים ורודים,

ובסופו של יום למצוא זמן גם לעיצוב הבית שלך

ובנימה אופטימית זו אני מאחלת לכולכן - עבודה נעימה, המון שמחה, הרבה סובלנות לסובבים אתכן והכי חשוב - תמיד להשתדל ולראות את הטוב והיפה שמסביבכן - הרי כבר אמרתי - אופטימיות, זה שם המשחק!

אוהבת את כולכן!!!

טלילה






















6 תגובות:

Dafi אמר/ה...

החיים יפים בורוד ואני רואה שבהרבה תמונות יש גם ירוק להשלמת היופי(:

חתולי8 אמר/ה...

כמה שאני אוהבת ורוד, ואיזו רשומה אופטימית ומתוקה!
רק דבר קטן לתיקונך....גם האופניים וגם המשקפיים הם ורודים ולא ורודות....
נשיקות טלילה יקרה, בכל מיני צבעים :)
ליאור

Einat's Art World אמר/ה...

אני תמיד בעד אופטימיות ובעד ורוד בכל דבר ומקום.
שיהיו ימים ורודים.
עינת

ורד והדס אמר/ה...

ורוד זה הצבע שלי.טוב...לא לכל דבר אבל בהחלט אוהבת. אוהבת את השעון והספל והורדים...בקיצור פוסט ורוד, מתוק ומהנה.

Tal אמר/ה...

אוי...אני מתה על ורוד וזו בדיוק מה שהייתי צריכה היום....

תודה :)

טלילה אמר/ה...

תודה לכולכן!