יום שלישי, 2 בנובמבר 2010

אני חוגגת ואתן מקבלות מתנה

נובמבר הוא החודש שלי - מזג האויר הסתווי שעושה אותי מאושרת, יום ההולדת שלי, החגיגות הקטנות, המשפחה, החברות הכי טובות, הקניות המפנקות המתנות החמודות - והפעם גם - הסדנאות שאני אוהבת במיוחד!!! וברור שאני מתחילה עם סדנא שאני מאוד אוהבת ושאני יודעת שיש כמה בנות שמחכות לה כבר בקוצר רוח....
סדנא לעיצוב כרטיסי ברכה מיוחדים

שתיתקיים ביום שלישי ה- 9.11.10 בשעות 19.00-22.00 ברעננה
בסדנא נעצב מספר כרטיסי ברכה, נלמד טכניקות שונות ונשתמש בחומרים מגוונים.
בנוסף לניירות המקסימים, הקישוטים, הסרטים, החותמות הפאנצ'ים וכל שאר הדברים שאנחנו כל כך אוהבות ליצור איתם - נשתמש בדפים מקסימים ודמויות וינטאג' מיוחדות במינן ששייכות לאוסף פרטי שאני אוספת כבר שנים רבות.

כל אחת מהמשתתפות תקבל מתנה ובה מספר פריטים מהאוסף שלי!!!
מחיר הסדנא - 195 ש"ח כולל כל החומרים + מתנה ממני + שתייה וכיבוד קל!
ועכשיו הצצה לכמה דוגמאות שהכנתי לאחרונה:





פרטים נוספים והרשמה:
טלילה - 052-2654229 09-7452358
או במייל: http://baitemsigno@gmail.com
להתראות בקרוב
באהבה
טלילה















2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

טלילה יקרה
בהצלחה עם כל הסדנאות. אני בטוחה שכולן יהנו כמו שאני נהניתי בסדנאות שבהן השתתפתי!
מתי יום ההולדת שלך?
נשיקות
ליאור-חתולי8

rinat אמר/ה...

היי טלילה

בהצלחה בסדנאות,איזה כיף למשתתפות-אחלה פינוק!
סתיו love
רינת.